Motorspesifikasjoner.
- Oem K20a2 Type R motor
- Doc race grenrør
- Garret gt3071R
- Tial wastegate
- Hks dump ventil
- 3″ downpipe ned til 2″ eksos
- 1000cc Injectorer
- Tunet på Hondata Kpro
Grafene på denne Motoren viser 366whp og 346Nm dette er gjort på bare 0,6bar ladetrykk. Dette er en av de mest avanserte motorene å mappe, med 20 forskjellige maps for å styre miljøet til motoren + sidemenyene for luft og kjølevannstemp korrigering med mer er denne en stor utfordring, hver kamprofil har 5×2 maps man skal forholde seg til og det er 2 dividerte kamprofiler tilgjengelig. Vi monterte også elektronisk boost kontroller og 3 bar mapføler.
Vi brukte endel tid på å spenn måle rett fjær til wastegaten og alt i alt ble dette en kjørbar og potent bil.
Denne motoren har med potensiale for mer enn oppunder 400whp, men satt en grense der da denne skal frakte barn og familie hver dag og det var blant annet ikke et alternativ å skifte clutch, eller endre drivstoff.
Det er ikke uvanlig å kunne ta ut mer enn 450whp av disse på standard innmat (med litt modifikasjoner) en ny clutch, 3″ eksos og ny mapp.
Vi brukte endel tid på å spenn måle rett fjær til wastegaten og alt i alt ble dette en kjørbar og potent bil.
Denne motoren har med potensiale for mer enn oppunder 400whp, men satt en grense der da denne skal frakte barn og familie hver dag og det var blant annet ikke et alternativ å skifte clutch, eller endre drivstoff.
Det er ikke uvanlig å kunne ta ut mer enn 450whp av disse på standard innmat (med litt modifikasjoner) en ny clutch, 3″ eksos og ny mapp.