Mazda mx5 med MP62 kompressor uten noen form for ladelufts kjøling.
Motorstyring som er brukt er OEM med et tillegs styring av merke powercard, dette er tastetrykk hvor man kan justere drivstoff og tenning i 3 steg fra tomg-2500, fra 2500-5000 og fra 5000 og oppover. litt rart system ift vanlige datasprut men vi får det til å fungere.
Oem gav bilen 82-83navhk (140motor hk oppgitt fra fabrikk) med overlading 152+nav hk som beste effekt på bensin.
Største svakheten i dette oppsettet er varm ladeluft, metanol injection og eller en ladeluftskjøler, gjerne vann/luft vil estimert gitt fra 15-30ekstra nav hk.
Vi måtte også justere ned effekten noe etter peak effekt da luft tempen er så høy at det går utover forbrenningstemperaturen på en negativ måte.
Legger også ved en sammenligning med og uten trykk.
85+% økning med kompressor vs OEM.