Motorspesifikkasjoner
- Standard B16a2
- Race Lab steg III topplokksjobb
- RaceLab steg I kamaksler
- Spoon replika grenrør
- 2,5″ eksosanlegg
- resonanstunet luftfilter
- Tunet på Hondata s300 EMS
Bilen hadde fra før et 4-1 grenrør, 2,5″ eksos og Hondata s300
Toppen er portet eller våre spesifikasjoner og utstyrt med en 4 vinkel ventilsetejobb. i tilegg til å ha fått montert disse milde oppgraderingskammene som sørger for at du beholder kjørbarheten, bunnregisteret men samtidig flytter peakmomentet noen hundre omdreininger lenger.
Standard motor med basic oppgraderinger som eksos, grenrør, men stock ecu 129whp (165hk) og 127Nm
Samme motor med oppgraderinger som stage III porting, og stage I kamaksler, 182whp og 174Nm
Dette er tall som du ser på noe modifiserte 1,8liter type R (kammer, eksos, hondata etc)Dynotest av Race Lab steg I kamaksler og porting
Vi sammenligner før og etter deler og arbeid er utført, video av testen nederst på siden!